Baby Shower Partim :))))


baby shower parti


Kocaman bir merhaba demek istiyorum :))))
O kadar çok uzun zaman oldu ki yazmayalı, yazamayalı.. Nerden başlayacağımı bilemiyorum.. 

Tüm suçlu facebook ve instagram diyeyim topu onlara atayım :)) 
İtiraf ediyorum hayatımda ki koşturmacalar birbiri ardına geldiği için işin kolayına kaçtım ben. Bloga daha uzun zaman da yazarım... şu çalışmayı bitireyim öyle yazayım.. o da geçsin.. bu da geçsin.. daha geniş zaman da ..  derken zaman geçmiş.. 

İstikrarlı bir biçimde yazmayı anı biriktirmeyi çok arzu ediyorum umarım başarabilirim. Gerçi hayat artık benim için en son yazdıgım zamanlara göre kontrolum dışında gelişiyor. Zamanımı ben belirleyemiyorum kesinlikle, sanırım bir süre daha böyle gidecek :)))) Çünkü hayatımıza Asya'mdan sonra bir melek daha geldi.. Alya'm.. Minik prensesim.. Öyle zamansız  ama öyle iyi bir zaman da geldi ki... İyi ki geldi.

Yaşadığım zorlu hamilelik süreciyle hayatımda ki yorucu tempo yavaşladı hatta hamileleğin son ayları zorunlu dinlenmekle geçti.. Çok şükür ki sağlıkla kavuştuk bebeğimize , Alya'mıza... 



Şimdi 9.ayımız bitmek üzere.. Biz ona alıştık o da bize .. Artık dört kişilik bir aileyiz. Ablamız ; Asyam efsane bir abla oldu , deli gibi seviyor umarım bu sevgi hiç azalmaz karşılıklı daha da büyür.

Hamileliğimin son ayında çok sevdiğim blogger arkadaşlarım benim için bir baby shower düzenlediler. Blogger arkadaşlarımın daveti üzerine partiye katılabilen hayatımda her biri ayrı renk ayrı güzellik olan sevgili arkadaşlarım ile birlikte şahane bir gün geçirdik.

Benim için süprizlerle.. inceliklerle.. güzeliklerle.. dolu bir gün hazırlayan güzel kadro ;)))

Bana şahane bir baby shower armağan ettiler :))

Günler hatta haftalar öncesinde parti için bana hem yakın hem de benim çok sevdiğim bir mekan Boliva Kahve Diyarı seçildi , tarih belirlendi ve arkadaş listemi aldılar benden :)))

Hemen organize olmuşlar o gün için herkesin birer çeşit ikram hazırlanması konuşulmuş
Bir masa dolusu ikram vardı :)))
Parti alışverişi yapılmış..   
Petekçim oyunlar hediyeler hazırlamış .. 
Alyaya ve Asyaya bol bol hediyeler alınmış :))))

Bana ısrarla eksiğin var mı neler eksik diye o kadar çok sordular ki yok dedim gerçekten herşeyimiz var. Ablamız dan herşey oldugu için bir eksiğimiz olmadı çok şükür.. 

Bunun üzerine en iyi hediyenin en çok lazım olacak olan şey olduguna karar verildi. Bebek bezi :)))
Gelecek olan diğer arkadaşlarıma da haber verip ; yaklaşık 4 aylık bez ihtiyacımızı karşılamış oldular :)))
Harika bir hediye oldu geçekten çok çok teşekkürler :)) O ilk telaşlı uykusuz yorgun zamanlarımız da hiç bez arama telaşına koşturmacasına girmedik sayeniz de...
çok çok çok teşekkürler :)))))))

TEK TEK HERBİRİNİZE
O KADAR ÇOK TEŞEKKÜRÜM  VAR Kİ ..
O KADAR ÇOK İYİ Kİ VARSIN DEDİĞİM VAR Kİ ...

Tüm arkadaş listemi alıp parti günü için davet organizasyonu ile ilgilenen sevgili Esmacıgıma ....
Hazırladıgı güzel oyunlarla eglenmemizi saglayan.. oyunların sonunda kazananlara hediye etmek için hazırladığı kucak dolusu emek dolu hediyelerle hepimizi şaşkına çeviren Petekçiğime..
Tüm gün çektiği birbirinden güzel fotograflarla Figenciğime...
Parti için çarşı alışverişinde koşturmacalarının yanı sıra benim misafirlere vereceğim hediyelerin hazırlığın da da yardımlarıyla Teijiciğime , Elvancıgıma..
Asya'nın havalara uçmasına sebep olan tıka basa hediye dolu koca bir çanta ve kırtasiye malzemelerinin alışverişin de Sedefçiğime..
Son dakika ''mom to be '' kuşağı için koşturan Çiğdemciğime ... 
İsmetçiğime...
Bana şahane bir pasta hazırlayan Cocolade Burcu 'cuguma...
Parti görselleri için Unicenter Enes ve Emin'e..
O gün yanımda olan sevgili Mine.. Şeyda.. Burcu.. Nilgün.. Füsun.. Meltem.. Gaye.. Yeşim.. ve Elif güzel arkadaşlarım...
Hamilelik boyunca nerdeyse elim kolum olan canım kızım Asyama
ve gözümün içine içine bakan son ana kadar yüreğimiz pırpır birlikte atan hayat arkadaşım canım eşime..

Ne desem nasıl teşekkür etsem azdır.. Çok değerlisiniz.. İyi ki varsınız..Çok çok çok teşekkür ediyorum.. Çok şanslıyım hayatım da oldugunuz için...



Bol resimli çok uzun bir post olucak sanıyorum :)))
Figenciğimin çektiği fotoğrafların hepsi birbirinden güzel zira ;))







Baby Shower a karar verildikten sonra bana sordular ''güzelcim sen bu işin içindesin istediğin gönlünden geçen bir tema var mı  '' diye konuştukça parti de melek temasına renk olarak ta bebek pembesi beyaz ve gümüş renge karar verdik hep birlikte.. 





Melek gibi oldu o gün ASYAM :)))





Cocolade Burcucuğumun şahane pastası



 Bez pastamız :)) üstunde yok yok...


Nefis ikramlar.. Kısırından dolma biberine hepsii nefisti nefiss ...







  Birbirinden degerli satırlarla dolu ani defterimiz..


Günün anısına küçük hediyeler.. toz pembe oje.. el kremi..


Melek kanatlı kutu için de pembe çikolatalı badem şekerleri..





sunum masası için çiçekli isimlik



Alya yazılı çilek aromalı şeker kavanozu..







Petekçiğimin hazırladıgı oyunları oynarken :)))


oyunları kazananlar ve hediyeleri ;)))

oyunlara kendimizi öyle kaptımışız ki o anların fotografları yok :))))))


Asya hediyelerine gerçekten çıldırdı evde bütün akşam bizimle değildi :))))




Güzel arkadaşlarımm pembiş pembiş giyinmişler bir de :))




Şahane bir baby shower oldu sayeniz de güzel arkadaşlarım hepinizi çok seviyorum tekrar tekrar teşekkür ediyorum beni çok mutlu ettiniz... 
Güzel günlerimiz anılarımız hep birlikte keyifle çogalsın dileklerimle...

Söz... En kısa zaman da yeniden paylaşım yapıcam ;))))

GÜZEL GÜNLER DİLEĞİYLE...
 ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN :)))

Hiç yorum yok